Rökfri. Än så länge.

Nu har jag itne rökt på 17 timmar och konstigt nog så känenr jag inte direkt ett sug efter en cigarett, vilket känns förjäkla bra!
Efter att jag igår upptäckte att mitt högra pekfinger började bli gult, blev jag så fruktansvärt äcklad av mig själv (mer än vanligt), och kände att fan, såhär kan det inte fortsätta!
Vet någon om det gula försvinner? Eller det är inte så brutalt idag, men jag tycker fortfarande det är relativt äckligt!
Ursäkta att jag berättar äckelheter, men ibland måste man bara...

Kommentarer
Postat av: Ywon

De försvinner men kroppen måste bli av med det så det tar några dagar!



Ps you go girl me bloggen lite bilder hade ju nte skadat !

2008-09-03 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0