Ejd fidda.

Det är det mest visaste jag hört på länge. Ejd fidda helt enkelt. Ingen kan ge en svar på tal efter man sagt det till dom. Hur bra som helst!

Anyhow...

Hmm, sportlovet har gått lika snabbt som det kom, men vad ska man göra? Har faktiskt fått den praktiska delen i fotoprovet gjort, I'm proud!

Sen har jag väl bara varit i Malmö med good people och varit på bio och drivit rundor på stan. Di e naaajs.
Sen har jag väl inte gjort så mkt mer, än att få ryck i benet medans jag sov som resulterade i att jag välte omkull ett fullt glas apelsinjuice över hela golvet haha. Klibbigt säger jag bara.

Men men, jag tror jag inte gör inläggen längre än såhär just nu, för jag är trött i huvudet.

Take Care/ Matilda







(En av bilderna till mitt praktiska prov, gissa känslan den ska förmedla?)image3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst uppdatera bloggen

2008-06-05 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0