Snörvel

Nej jag är inte ledsen. Jag är sjuk. Efter en fartfylld vecka på Cran Canaria kommer man hem och blir äckligt sjuk.
Kan det bli bättre? Tror knappast det...

Just det, Gran Canaria... Det var grejer det! Dans, dricka, snygga människor, roliga grannar, sol och mycket mer så kunde det knappast bli en bättre resa. Jo vänta det kunde det bli. Jag vill varken klaga eller vara elak, som det kommer låta nu, men folket jag åkte med var inte riktigt på samma partyhumör som jag var på, om man säger så.

Det finns ju massa saker man kommer minnas från resan b la: Gilberto, fittmannen, Kristianstadpojkarna, wannabe-Oliver, Jönköping med det användbara ordet räkostfitta (värst var det ordet dyker upp överallt haha), spybar-servitriserna, Gary (!!!), Karim, Blond och blondare, partyfolket och mycket mer.

Alltså, jag kommer lätt åka tillbaka snart, typ till höst/vintern, dock med annat folk...

Hade en väldigt skum dröm inatt. Drömde att jag stod på flygplatsen på Las Palmas och att jag tydligen var tillsammans med en av killarna vi träffade där (namn inte nödvändigt) när jag sedan berättade om denna dröm för Charlotte och Caroline under fikan på P&M:s idag, blev dock inte det minsta förvånade, vilket istället gjorde mig väldigt förvånad! Nåja, dom verkar ha större koll på min känslor än vad jag själv har :S

Nog om detta, dax att nanna kudden och drömma vidare om killen på flygplatsen haha.

Take care/ Matthew.

Kommentarer
Postat av: Mari

SNYGG HEDDER!:-D

2008-01-30 @ 14:12:54
URL: http://smurfmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0