SMSP07

Så. Nu (eller på måndag) går jag officiellt på Österlengymnasiet, Samhälle beteendevetenskap. Ska bli spännande men ack så mycket pluggande det kommer att bli! Och det är något jag är skitkass på tyvärr...
Men det känns bra, förutom att jag kommer sakna min klass nåt så fruktansvärt, vilket jag faktiskt redan gör...
Så idag har det varit en ledig dag då jag faktiskt inte går på någon skola för tillfället haha. Så städning och sånt har stått på schemat idag.
Och inte nog med det, min mp3 har fått för sig att avlida, och på den hade jag tyvärr en hel musik från den bärbara som jag nu inte har. It sucks. Så allt kommer att försvinna :(
Sucks to be me faktiskt.
Men nu måste jag fortsätta städa.
Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0